Bestilling

  • Hvordan kan jeg bestille?
    Vælg den artikel, du vil bestille i Onlinebutikken og klik på knappen ‘Tilføj til indkøbsvogn’ for at lægge den i din indkøbsvogn. Klik på ‘Vis indkøbsvogn’ for at se, hvad du har bestilt og eventuelt ændre bestillingen. Du kan fjerne en vare ved at klikke på krydset ud for varen. Når du er tilfreds med bestillingen, klikker du på ‘Tjek ud’ for at gå til betaling og forsendelse af din bestilling. Derefter kan du registrere dig og oprette en konto, så du gemmer alle dine oplysninger, eller du kan som gæst få bestillingen sendt uden at oprette en konto. Du kan vælge at få pakken sendt til en anden adresse end faktureringsadressen. Det kan du gøre i rubrikken ‘Forsendelse’ (trin 1) under Tjek ud-Forsendelse.
  • Kan jeg tilføje noget eller ændre i bestillingen, jeg lige har afgivet?
    Så snart du har sendt din online bestilling, overføres den til vores forsendelsessystem. Når den er i forsendelsessystemet, kan der desværre ikke ændres noget i bestillingen. Før du bekræfter og betaler bestillingen, får du derfor igen indholdet af bestillingen at se. Her har du så mulighed for eventuelt at slette eller tilføje produkter.
  • Det produkt, jeg vil købe, er lige nu ikke tilgængeligt i Onlinebutikken, hvad gør jeg?
    Måske er produktet endnu ikke til salg, eller det er ved at blive produceret. Hvis du vil holdes informeret om tilgængeligheden af produktet, kan du klikke på ‘Tilføj påmindelse’. Så modtager du automatisk en e-mail, så snart varen kan bestilles. Hvis du har registreret dig, kan du også finde disse oplysninger i 'Min konto' under 'Produktpåmindelse'.
  • Kan jeg bestille telefonisk?
    Selvfølgelig ønsker vi så nemt som muligt at sende det rigtige produkt til alle vores kunder, men telefonisk bestilling er desværre ikke muligt. Du kan hurtigt og nemt afgive din bestilling i onlinebutikken."
  • Jeg har ikke modtaget bekræftelse på min bestilling. Er min bestilling registreret korrekt?
    Når du har bekræftet din bestilling, bliver der sendt en e-mail med bekræftelse af bestillingen. Det kan dog ske, at der er en tastefejl i din e-mailadresse, således at mailen ikke kan sendes. Du skal også altid kontrollere mappen uønsket post i din postkasse, for måske finder du mailen der. Det kan dog også være, at der er sket en fejl i forbindelse med bestilling/betaling. For at sikre, at din bestilling er registreret korrekt, er det bedst at kontakte vores serviceafdeling, som du kontakter via ‘Kontakt’ på startsiden på det danske PLAYMOBIL-site.
  • Kan jeg få min bestilling indpakket som gave?
    Det kan desværre ikke lade sig gøre at få varen indpakket som gave."
  • Jeg vil gerne bestille Playmobil i stort antal. Er det muligt?
    Vi vil gerne gøre dig opmærksom på, at vores onlinebutik udelukkende sælger til privatpersoner. Hvis du som forhandler vil købe Playmobil, skal du kontakte vores serviceafdeling, som du kan kontakte via kontaktformularen. De videregiver dit ønske til vores salgsafdeling, som hurtigt kontakter dig.
  • Jeg har modtaget en faktura uden beløb på. Hvordan kan det være?
    Hvis du har valgt at få din bestilling leveret til en anden adresse end faktureringsadressen, er der en følgeseddel med pakken. På følgesedlen er der ikke oplysninger om priser. Fakturaen, med priser, sendes efterfølgende til den opgivne faktureringsadresse.
  • Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke er beskadiget ved modtagelse?
    Hvis din pakke, til trods for omhyggelig behandling, er beskadiget ved levering, kan du afvise at modtage den. Hvis skaden først er konstateret efter modtagelse, beder vi dig inden 24 timer at anmelde det til vores serviceafdeling , som du kan kontakte via kontaktformularen. Du skal opbevare alle artikler samt emballagen, indtil du har modtaget en reaktion med en løsning af problemet. Hvis du straks medsender et foto af de beskadigede artikler samt emballagen, kan behandlingen klares hurtigere.
  • Jeg bor ikke i Danmark. Kan jeg alligevel bestille hos jer?
    Desværre kan du kun bestille via vores danske onlinebutik, hvis du bor i Danmark. På startsiden i vores internationale website www.playmobil.com, kan du vælge det land, hvor du bor, så du kan afgive din bestilling via den lokale PLAYMOBIL butik. "
  • Kan jeg til min bestilling af reservedele via onlinebutikken tilføje andre produkter?
    Alle produkter i vores onlinebutik (Almindeligt assortiment, Direct Service, PLAYMOBIL merchandise, pakketilbud og reservedele) kan kombineres til én bestilling i indkøbsvognen. Så skal du dog være opmærksom på, at den længste leveringstid håndteres, så bestillingen kan sendes på en gang.
  • Jeg mangler dele i mit nye PLAYMOBIL sæt; hvordan kan jeg få disse manglende dele?
    Allerførst vil vi give undskyldning for den manglende del i dit køb for nylig. For enden af hver pakkelinje vejes æskerne, og ved den mindste afvigelse fra standardvægten frasorteres æskerne. Derfor er det næsten umuligt, at æsker forlader produktionen uden at være komplette. Hvis der alligevel mangler en del i dit køb, bedes du kontakte vores serviceafdeling via kontaktformularen. Du skal dog sørge for, at klagen når frem til os senest 10 hverdage efter køb. De komplette garantibetingelser finder du i Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.
  • Jeg har en defekt komponent i mit nye PLAYMOBIL sæt; hvordan får jeg en ny?
    Allerførst vil vi give undskyldning for den defekte del i dit køb for nylig. PLAYMOBIL gør sit bedste for, at det kun er produkter af den allerbedste kvalitet, som sendes til forbrugeren. Hvis der alligevel er en defekt del i dit køb, bedes du kontakte vores serviceafdeling via kontaktformularen. Du skal dog sørge for, at din klage når frem til os senest 10 hverdage efter køb. De komplette garantibetingelser finder du i Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.
  • Jeg har mistet en komponent; kan jeg bestille en ny?
    Med Playmobil® Online Reservedelsservice kan du hurtigt og nemt bestille reservedele. Du kan enten vælge de fornødne dele på produktsiden i vores PLAYMOBIL® Onlinebutikken og lægge dem i din indkøbsvogn, eller du kan bruge vores reservedelsfinder for at søge reservedelen. Hvis du bruger vores reservedelsfinderen, skal du have 8-cifrede reservedelsnummer ved hånden, og det finder du på samlevejledningen. PLAYMOBIL kan levere reservedele til sæt, som højst er 4-5 år gamle. Muligvis kan ældre reservedele stadig leveres; det afhænger af, hvad der er på lager. For mere information desangående bedes du kontakte vores serviceafdeling via kontaktformularen.
  • Hvorfor er nogle referencer ikke pakket i de velkendte blå æsker?
    Som fabrikant af mærkelegetøj lægger vi stor vægt på kvaliteten, sikkerheden, designet og præsentationen af vores produkter. Det er derfor vores førsteprioritet at tilbyde legetøj med høj legeværdi og et godt pris/kvalitetsforhold. Alle produkter markeret 'leveres i plastposer' er en del af Direct Service-sortimentet. Disse produkter er designet til at supplere eller udvide de større sæt, f.eks prinsesseslottet, til den lavest mulige pris. Herved tager vi også hensyn til krav/ønsker fra vores fans verden over. For hurtigt at kunne tage hensyn til disse ønsker, og for at holde prisen lav, har vi valgt ikke at pakke disse produkter i de velkendte blå æsker.

Betaling

  • Hvordan kan jeg betale i Onlinebutikken?
    I onlinebutikken kan der betales med kreditkort (American Express, Visa, Mastercard). Til betalinger med kreditkort bruger vi Atos Worldline e-betalingsløsning til sikker online betaling.
  • Til sidst går du ud af netbank-programmet og vender tilbage til PLAYMOBIL-websitet. Nu har du betalt dit køb. "
  • Hvordan betaler jeg med kreditkort (American Express, Visa, Mastercard)?
    Hvis du vælger at betale med kreditkort, vil du blive bedt om at udfylde dit navn, kreditkortnummer, udløbsdato samt den 3-cifrede sikkerhedskode (bag på kortet). Sørg for at du indtaster dit navn nøjagtigt som det er skrevet på kortet. Din betaling vil straks blive godkendt, så du med det samme ved, om betalingen er godkendt, og din ordre er blevet bekræftet. Vi bruger Atos Worldline e-betalingsløsning til sikker online betaling.
  • Hvordan fungerer betaling med Paypal?

Forsendelse & Returneringer

  • Hvad koster forsendelsen?
    Alle ordrer op til 1000,00 DKK pålægges et forsendelses- og håndteringsgebyr på 100,00 DKK. Ordrer på over 1000,- DKK forsendes gratis.
  • Hvad er leveringstiden for min bestilling?
    PLAYMOBIL sender bestillinger fra onlinebutikken med UPS. Du kan få din pakke sendt til din hjemmeadresse eller en anden adresse. Hvis du ønsker at modtage pakken på en anden adresse end faktureringsadressen, skal du huske at angive det navn, der er skrevet på ringeklokken eller postkassen på denne adresse. UPS planlægger leveringsruten. Vi har derfor slet ingen indflydelse på tidspunktet for leveringen af din online ordre. Du kan kontrollere status for din forsendelse via Track&Trace-tjenesten. Når din ordre afsendes, modtager du en e-mailbekræftelse fra UPS. Ordrer vil blive leveret mandag til fredag, undtagen helligdage. PLAYMOBIL gør alt for at levere din ordre fra den almindelige onlinebutik inden for 7 hverdage, men find den mest aktuelle leveringstid på produktdetalje-siden eller i indkøbsvognen. Levering af reservedelsordrer vil tage lidt længere tid og vil blive sendt med UPS. Leveringstiden kan forlænges, hvis der er angivet forkerte adresseoplysninger. Derfor skal du altid kontrollere forsendelsesadressen nøje, inden du bekræfter ordren.
  • Hvad koster forsendelsen?
    Alle ordrer op til 1000,00 DKK pålægges et forsendelses- og håndteringsgebyr på 100,00 DKK. Ordrer på over 1000,- DKK forsendes gratis. Forsendelses- og håndteringsomkostninger for reservedelsordrer afhænger af den samlede købspris. Yderligere oplysninger findes under overskriften 'Bestil reservedele'.
  • Modtager jeg oplysninger om min forsendelse?
    Hvis du har givet os din e-mailadresse, da du oprettede din konto, får du en bekræftelse via e-mail, når din pakke er klar til afsendelse. Denne bekræftelse indeholder bl.a. sporingsnummeret på din bestilling. Du kan også se disse oplysninger i 'Ordrehistorik' under 'Min konto'. Klik på 'Vis UPS-leveringsoplysninger' for at se status for din forsendelse.
  • Kan jeg spore min forsendelse?
    Efter at have modtaget dit sporingsnummer via e-mail, kan du spore din forsendelse på UPS-webstedet: www.ups.com."
  • Kan jeg få min ordre leveret til en anden adresse?
    Det er muligt at få leveret din pakke til en anden adresse end faktureringsadressen. Udfyld venligst den valgte leveringsadresse i 'Trin 1 forsendelse' under bestillingprocessen. Hvis du vil have pakken sendt til din arbejdsplads, skal du huske at anføre virksomhedens navn. Husk at forsendelsesadressen skal være i samme land som faktureringsadressen.
  • Tilbyder PLAYMOBIL også ekspreslevering?
    Vi tilbyder standardforsendelse med UPS inden 5-7 hverdage. Af logistiske grunde kan vi desværre ikke tilbyde ekspreslevering. Hvis du har brug for et PLAYMOBIL-produkt inden for meget kort tid, anbefaler vi, at du kontakter din lokale Playmobil-forhandler.
  • Jeg var ikke hjemme, da min bestilling skulle afleveres, hvad nu?
    Hvis du ikke er hjemme, vil UPS enten aflevere pakken hos naboen eller et afhentningssted i nærheden. Der efterlades information i din postkasse. Du kan også altid spore din bestilling via ‘Ordrehistorik’ under din konto.
  • Ret til ophævelse, hvad betyder det?
    Ved køb af produkter kan du ophæve kontrakten uden at give nogen grund. Tidsfristen for ophævelse er 14 kalenderdage fra dagen, hvor du eller en af dig anvist tredjepart, som ikke er transportfirmaet, fysisk får produktet i besiddelse. Hvis du vil gøre brug af denne ret, skal du sende de uåbnede artikler komplet med alle dertil hørende tilbehør og instruktioner til den af os oplyste adresse. Du skal selv betale for returneringen af artiklerne. Du bedes vedføje ophævelsesformularen, som du finder her. Dermed kan vi hurtigere og nemmere behandle din returforsendelse. Så snart vi har modtaget din returnering, bliver du kontaktet af serviceafdelingen. Det betalte beløb overfører vi til din bankkonto senest 30 dage efter, at købet er annulleret. Komplet information om retten til ophævelse finder du i Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.

Playmobil produkter og reservedele - Generelt

  • I hvilket størrelsesforhold laves PLAYMOBIL?
    Vores basisfigur er lavet i størrelsesforholdet 1:25 og måler 7,2 cm. Vi har brugt en voksen person på 1,80 m som reference. Alle andre PLAYMOBIL-elementer (bygninger, udstyr osv.) er lavet så de matcher vores figurer, men for at gøre legen lettere er dette størrelsesforhold ikke altid overholdt. Hvis dette størrelsesforhold blev overholdt for alle dele, ville nogle af dem være for små til at håndtere (f.eks. et marsvin). Andre ville være for store (f.eks. en bygningskran).
  • Fra hvilken alder kan mit barn lege med PLAYMOBIL?
    Der er angivet en aldersgruppe på hver æske, som den er beregnet til. Baseret på visse kriterier (tilstedeværelse af små dele, håndtering, ...) afgør vores udviklingshold, om et legetøj passer til en bestemt aldersgruppe eller ej. Et legetøj, der er for svært at håndtere for en 2/3-årig, vil kun føre til frustration hos barnet. Børn udvikler sig jo forskelligt, og derfor skal du som forælder selv afgøre, om et legetøj passer til dit barn eller ej
  • Kan jeg vaske mit PLAYMOBIL?
    Vi anbefaler, at du kun rengør eller vasker dine PLAYMOBIL plastdele i hånden med lunkent vand og et mildt rengøringsmiddel. Skyl godt med rent vand og lad det tørre. Rengør ikke legetøjet i en opvaskemaskine eller vaskemaskine, og lad det ikke tørre i en mikrobølgeovnen eller ovn. Plastdele med klistermærker må kun rengøres med en fugtig klud. Stofdele skal bare tørres af med en tør klud. Elektriske dele, (f.eks. motorer, batterirum, ledninger), må kun tørres af med en tør klud.
  • Hvorfor ændres produktsortimentet regelmæssigt?
    PLAYMOBIL forsøger hele tiden er tilbyde et varieret sortiment. For at gøre det tilføjer vi jævnligt nye super spændende sæt til vores sortiment, mens andre bliver udfaset. Vi gør det ved at tilbyde en bred vifte af produkter, så der er noget for ethvert barn.
  • Hvilke nye temaer kommer der i den nærmeste fremtid?
    De nye temaer for det kommende år præsenteres til foråret på legetøjsmessen i Nürnberg (Tyskland). Vi præsenterer også vores nye katalog i denne anledning. Til efteråret udgiver vi et nyt katalog fyldt med flotte ting. Dette katalog kan du downloade via linket i fodteksten.
  • Kan jeg lime dele der er gået i stykker? Hvilken lim skal jeg bruge?
    Vores legetøj er designet i henhold til vores velkendte monteringskoncept. PLAYMOBIL's legeværdi er i høj grad baseret på muligheden for at opbygge og skille konstruktionerne ad. Af samme grund, og fordi børn kan komme til at røre ved limen, fraråder vi at lime de forskellige elementer. Vi kan derfor heller ikke give dig råd om, hvilken lim du skal bruge. Vidste du, at PLAYMOBIL giver en garanti på 2 år på sine produkter, forudsat købsbeviset kan forevises? I løbet af denne periode kan du bede om en erstatningsdel hos vores serviceafdeling. Hvis garantiperioden er udløbet, kan du stadig bede om en erstatningsdel, men så skal du betale for den. Du kan kontakte serviceafdelingen via kontaktformularen. De komplette garantibetingelser finder du i Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.
  • Hvor kan jeg finde priserne på reservedele?
    Under afsnittet 'Find reservedele' finder du priserne på de mest brugte reservedele. Du kan tilføje disse reservedele til din indkøbsvogn med det samme. For at søge efter reservedele skal du bruge det 8-cifrede reservedelsnummer, som kan findes på samlevejledningen. Hvis du ikke har samlevejledningen ved hånden, hvor du kan finde reservedelsnummeret, kan du klikke ind på afsnittet 'Samleanvisninger'. Her kan mange af vores samlevejledninger nemlig downloades gratis. "
  • Delene til min PLAYMOBIL er misfarvede, hvordan er det muligt?
    Det kan ske, at PLAYMOBIL-dele bliver misfarvede. Dette kan skyldes uhensigtsmæssig opbevaring. Hvis de udsættes for UV-lys, kan det ændre farven, for eksempel kan hvide dele blive lidt gullige. Når delene først er blevet misfarvede, kan det desværre ikke lade sig gøre at få den oprindelige farve tilbage.
  • Hvordan kan jeg vide, om mit køretøj kan opgraderes med en fjernbetjening RC?
    Både i vores katalog og på æskerne er det oplyst, om et køretøj kan opgraderes med en fjernbetjening. På micrositet nedenfor finder du alle de nyeste køretøjer, der kan opgraderes med RC-fjernbetjeningen. Her kan du også downloade samleanvisningerne - https://rc-modul.playmobil.com.
  • Hvor kan jeg købe de store PLAYMOBIL-figurer?
    Under PLAYMOBIL Roadshows og arrangementer i butikker udstilles der store dukker i næsten naturlig størrelse. Disse dukker og dyr er udelukkende lavet til sådanne arrangementer, og de er desværre ikke til salg.
  • Hvor kan jeg finde information om PLAYMOBIL FunParks?
    PLAYMOBIL har nogle forlystelsesparker i mange lande verden over. I PLAYMOBIL FunParks kan børnene få deres lyst styret i kæmpestore PLAYMOBIL scenerier. De kan krybe ind under huden på pirater, riddere, indianer, ... og opleve vidunderlige eventyr. Børnene tilskyndes til at give kreativiteten frie tøjler og virkelig more sig. Mere information om vores PLAYMOBIL FunParks kan du finde i fodteksten under 'Info / Virksomhed'.

Playmobil produkter og reservedele - Specielt

  • Hvad er rækkevidden af mine infrarødt-styrede biler 5151, 5153 og 5156?
    Under ideelle omstændigheder, hvor IR-signalet ikke forstyrres af en lyskilde, er rækkevidden ca. 3 m. Skarpt sollys eller kunstigt lys kan påvirke signalet meget og reducere rækkevidden til ca. 1 m (kan sammenlignes med en fjernbetjening til fjernsynet)."
  • Kan alle fartøjer opgraderes med RC-undervandsmotor 5536?
    RC-undervandsmotoren 5536 passer ikke til alle fartøjer. Du kan finde en oversigt over de nyeste fartøjer, der kan kombineres med RC-undervandsmotoren på dette microsite: rc-motor.playmobil.com. Der kan du også downloade samleanvisningerne.
  • Kan vi på samme tid lege med flere både, der har en RC-undervandsmotor?
    Hvis man skal sejle med flere RC-styrede både, skal hver enkelt undervandsmotor kobles til sin fjernbetjening. Se instrukser på side 8. På den måde kan du organisere en kapsejlads med dine venner
  • Kan jeg på samme tid køre med flere køretøjer, der er udstyret med fjernbetjeningen 6914?
    Hvis man skal køre med flere RC-styrede køretøjer, skal hver enkelt motor kobles til sin fjernbetjening. Se instrukser på side 8. Nu kan du begynde at køre race med dine venner.
  • Min RC fjernbetjening reagerer ikke længere, hvad skal jeg gøre?
    PLAYMOBIL gør sit bedste for, at det kun er produkter af den allerbedste kvalitet, som sendes til forbrugeren. Defekter oplever vi derfor kun meget sjældent. Hvis din RC fjernbetjening ikke længere reagerer, skal du gøre følgende: Åbn batterirummet og tag batterierne ud. Kontrollér om metalkontakterne er rene. Hvis de ser lidt matte ud, eller der er ligesom lidt pulver/støv på dem, skal du gøre dem rene med en tør klud eller sandpapir. Kontrollér om batterierne i motoren og fjernbetjeningen er tilstrækkeligt ladet op. Hvis de ikke er, skal du udskifte dem eller lade dem op, hvis batterierne er genopladelige. Sørg for korrekt polaritet (+/-), når du sætter batterierne i. Både motoren og fjernbetjeningen er udstyret med et kvartsmodul. Dette modul sørger for, at fjernbetjeningen kan styre motoren. Kvartsmodulets frekvens kan kendes på en farvekode. Sørg for at motor og fjernbetjening har kvartsmoduler med samme farve (frekvens). Kontrollér også lige ledninger og stik for at sikre, at alt er korrekt forbundet. Hvis det ikke hjælper, så kontakt vores serviceafdeling via ‘Kontakt’ på startsiden. Du kan kontakte serviceafdelingen via kontaktformularen. De komplette garantibetingelser finder du i Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.
  • Min infrarøde fjernbetjening reagerer ikke længere, hvad skal jeg gøre?
    PLAYMOBIL gør sit bedste for, at det kun er produkter af den allerbedste kvalitet, som sendes til forbrugeren. Defekter oplever vi derfor kun meget sjældent. Hvis din infrarøde fjernbetjening ikke længere reagerer, skal du gøre følgende: Åbn batterirummet og tag batterierne ud. Kontrollér om metalkontakterne er rene. Hvis de ser lidt matte ud, eller der er ligesom lidt pulver/støv på dem, skal du gøre dem rene med en tør klud eller sandpapir. Kontrollér om batterierne i motoren og fjernbetjeningen er tilstrækkeligt ladet op. Hvis de ikke er, skal du udskifte dem eller lade dem op, hvis batterierne er genopladelige. Sørg for korrekt polaritet (+/-), når du sætter batterierne i. Tjek lige, om motoren og fjernbetjeningen er synkroniseret korrekt. Har du sat strømforsyningen korrekt i, inklusive batteripakken i køretøjet? Efter 5 minutter går IR-køretøjet i standby (strømforsyningen blinker ikke længere). Køretøjet gøres køreklar ved igen at sætte strømforsyning med batteripakke i. Hvis det ikke hjælper, så kontakt vores serviceafdeling via ‘Kontakt’ på startsiden. Du kan kontakte serviceafdelingen via kontaktformularen. De komplette garantibetingelser finder du i Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.
  • Hjulene på min IR-styrede bil blokerer, hvad kan jeg gøre?
    Styringens overbelastningssikring er aktiveret. Bevæg forakslen frem og tilbage, indtil den klikker fast.
  • Min undervandsmotor sejler baglæns, hvad gør jeg forkert?
    Batterierne er sandsynligvis sat forkert i. Sørg for korrekt polaritet (+/-), når du sætter batterierne i. Samleanvisninger
  • Min RC-bil kører baglæns i stedet for fremad og til venstre i stedet for til højre. Hvordan kan det være?
    Måske er bakkontakten nr. 6 eller 7 ikke indstillet korrekt. Brug de to små kontakter oven på den smalleste ende af senderen for at indstille RC-bilen korrekt. Du kan også se oplysninger om det i samleanvisningen.
  • Jeg har problemer med min RC-undervandsmotor 5536, kan I hjælpe mig?
    Måske kan disse praktiske tips være til hjælp med undervandsmotoren. Når legen begynder: Monter batterirummet med batterierne under motoren. Anbring fjernbetjeningen med udsparingen 6 (se samleanvisningen) vinkelret på undervandsmotoren På fjernbetjeningen holdes knap 2 (se samleanvisningen) trykket ind, indtil LED-lysene 3, 4 og 5 (se samleanvisningen) lyser. Det kan vare nogle sekunder. LED 3 og 4 lyser grønt, LED 5 lyser rødt. Nu synkroniseres fjernbetjeningen med undervandsmotoren ved at trykke på synkroniseringsknappen 7 (se samleanvisningen) i nogle få sekunder, indtil LED 5 lyser grønt. Det kan vare nogle sekunder. Nu kan undervandsmotoren monteres under skibet. Når legen slutter: Sluk for fjernbetjeningen og kobl batterirummet fra motoren for at afbryde strømforsyningen. Når du gør det, undgår du, at batterierne aflades. Se samleanvisningen for yderligere vejledning.

Teknisk support til webstedet

  • Hvordan kan jeg registrere mig med en kundekonto?
    På startsiden klikker du på Min PLAYMOBIL og 'Opret en konto nu' og udfylder formularen. Derefter kan du bestille. "
  • Jeg har glemt min adgangskode, hvad skal jeg gøre?
    Hvis du ikke kan huske din adgangskode, skal du klikke på 'Glemt adgangskode?', så vil du blive omdirigeret til adgangskodeguiden. Indtast din e-mail/dine login-oplysninger her, så modtager du en e-mail, så oplysningerne kan indstilles på ny. Hvis du ikke kan huske din e-mail/dit login, skal du kontakte vores webmaster via kontaktformularen. "
  • Jeg har glemt min e-mail/mit login, hvad skal jeg gøre?
    Hvis du ikke kan huske din e-mail/dit login, skal du kontakte vores webmaster via kontaktformularen."
  • Hvordan kan jeg ændre min adgangskode?
    Hvis du vil ændre din adgangskode, kan det godt lade sig gøre. Log ind og klik på 'Min konto'. Klik her på 'Kontooplysninger'. Her kan du ændre din adgangskode. Vi sender dig en e-mail med bekræftelse af din opdatering.
  • Kan jeg ændre mit navn/min adresse i Min konto?
    Det kan du selv ændre i din konto. I 'Min konto' klikker du på 'Adresselisten'. Nu vises alle tidligere brugte adresser. Du kan klikke på dem for at slette, ændre eller bruge som hovedadresse.
  • Mens jeg er ved at oprette en konto, får jeg en melding om, at mine oplysninger allerede er kendt, hvordan kan det være?
    Dine oplysninger eller din e-mailadresse er tidligere blevet brugt for at tilmelde til denne butik hos Playmobil. Du behøver altså ikke registrere men med det samme logge ind med de tidligere brugte oplysninger. Har du glemt dine oplysninger? Klik på ‘Glemt adgangskode?’
  • Jeg har problemer med at se på sitet og/eller afgive en bestilling. Hvad nu?
    For at bruge vores onlinebutik optimalt, skal du tillade cookies i din browser. Instrukser desangående kan vi desværre ikke give, da de er forskellige fra den ene udbyder til den anden. Du kan roligt kontakte din internetudbyder desangående. I tilfælde af problemer med login eller andre funktioner, kan det være en idé at fjerne cookies af og til. Instrukser desangående kan vi desværre ikke give, da de er forskellige fra den ene udbyder til den anden. Du kan roligt kontakte din internetudbyder desangående. Har du udfyldt alle de felter, der skal udfyldes? Playmobil gør brug af et af de mest pålidelige sikkerhedssystemer på internettet: SSL (Secure Socket Layers). Hvis du bruger en ældre browser, er det umuligt at lægge forbindelse til serveren. Vi anbefaler derfor at installere den nyeste version af browseren. Betaling skal ske inden en vis tidsfrist, efter at du har bekræftet bestillingen i vores Playmobil onlinebutik. Overskrides tidsfristen, bliver bestillingen ikke reserveret til dig. Under betaling må du absolut ikke klikke på browserens Tilbage-knap, for så går du af bestillingsvinduet.
  • Jeg vil slette Min konto, kan jeg det?
    Via ‘Min konto’ kan du under ‘Slet konto’ selv slette den."

Juridiske oplysninger og sikker handel

  • Hvilken garanti yder PLAYMOBIL?
    PLAYMOBIL lægger stor vægt på kvaliteten, sikkerheden, designet og præsentationen af sine produkter. Fokuseringen på kvalitet og sikkerhed begynder allerede i udformningsfasen. Vores produkter lever op til både europæiske og amerikanske sikkerhedsstandarder for legetøj og testes i alle faser af produktionen af en uafhængig instans. LGA (Landesgewerbeanstalt). Til trods for vores fokus på kvalitet kan det være, at vores produkter viser tegn på slitage. Vi kan ikke garantere absolut holdbarhed, fordi holdbarheden også afhænger af visse eksterne faktorer (slitage i forbindelse med leg, opbevaring). På alle vores produkter yder vi 2 års garanti fra den dag, hvor produktet er købt eller leveret. Garantien omfatter gratis udskiftning eller reparation af den defekte del, hvis købsbeviset kan fremlægges. De komplette garantibetingelser finder du i Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.
  • Ret til ophævelse, hvad betyder det?
    Ved køb af produkter kan du ophæve kontrakten uden at give nogen grund. Tidsfristen for ophævelse er 14 kalenderdage fra dagen, hvor du eller en af dig anvist tredjepart, som ikke er transportfirmaet, fysisk får produktet i besiddelse. Hvis du vil gøre brug af denne ret, skal du sende de uåbnede artikler komplet med alle dertil hørende tilbehør og instruktioner til den af os oplyste adresse. Du skal selv betale for returneringen af artiklerne. Du bedes vedføje ophævelsesformularen, som du finder her. Dermed kan vi hurtigere og nemmere behandle din returforsendelse. Så snart vi har modtaget din returnering, bliver du kontaktet af serviceafdelingen. Det betalte beløb overfører vi til din bankkonto senest 30 dage efter, at købet er annulleret. Komplet information om retten til ophævelse finder du i Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.
  • Hvilke oplysninger har I om mig?
    De oplysninger, du selv har givet i forbindelse med bestilling, såsom navn, leveringsadresse og e-mailadresse. De oplysninger brug vi, så vi kan levere din bestilling til rette tid og på rette sted. Alle oplysninger, du har givet i vores onlinebutik, gemmer vi i vores database. Den er sikret ved hjælp af de mest moderne teknikker. Når du logger ind på kontoen, kan du let se, hvilke oplysninger vi har gemt, f.eks. adresse, ordrehistorik og ønskelister. Her kan du også se og evt. ændre privacy-præferencer. Vil du gerne vide mere om, hvordan vi behandler dine oplysninger? Læs om det i vores Fortrolighedspolitik .

Kontakt

  • Hvordan kan jeg kontakte PLAYMOBIL?
    PLAYMOBIL Serviceafdelingen er klar til at hjælpe dig. Du kan komme med dine spørgsmål og bemærkninger via kontaktformularen. Med hensyn til alle spørgsmål om garanti, reservedele, samleanvisninger, sortiment og din bestilling kan du kontakte serviceafdelingen. Spørgsmål, bemærkninger eller forslag i forbindelse med vores websites eller vores PLAYMOBIL Onlinebutik kan du fremkomme med til vores Webmaster.