Produkter

Playmobil

  • Fra hvilken alder kan mit barn lege med Playmobil?

    Der er angivet en aldersgruppe på hver æske, som den er beregnet til.

    Baseret på visse kriterier (tilstedeværelse af små dele, håndtering, ...) afgør vores udviklingshold, om et legetøj passer til en bestemt aldersgruppe eller ej.

    Et legetøj, der er for svært at håndtere for en 2/3-årig, vil kun føre til frustration.

    Selvfølgelig er hvert barns udvikling forskellig, og derfor skal du selv afgøre, om et legetøj passer til dit barn eller ej.

  • Hvilke temaer kommer i den nærmeste fremtid?

    De nye temaer for det kommende år præsenteres til foråret på legetøjsmessen i Nürnberg (Tyskland).

    Vi præsenterer også det nye katalog i denne anledning.

    Til efteråret udgiver vi et andet katalog fyldt med flotte ting.

  • Hvordan kontakter du os?

    Vores team fra PLAYMOBIL vil med glæde hjælpe dig. Du kan sende dine spørgsmål til dem gennem ‘Kontakt’ på startsiden på det danske Playmobil-websted.

    Hvis du ønsker at bestille reservedele, eller hvis du har spørgsmål vedrørende en ordre eller vores sortiment, bedes du rette henvendelse til serviceafdelingen/kundeservice.

    Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller forslag til vores internetsider eller i tilfælde af hardware- eller softwareproblemer i forbindelse med PLAYMOBIL onlinebutikken, bedes du rette din forespørgsel til webmaster/internetpræsentation.

    Hvis du har brug for presseoplysninger, eller hvis du har spørgsmål eller idéer vedrørende vores PLAYMOBIL-sortiment, bedes du rette din forespørgsel til PR-afdelingen/presse.

Tilmeld/frameld

Serviceafdeling

  • Byggekranen 3262/4080 virker ikke. Hvad kan være årsagen til dette?

    Det kan være, at kranens forskellige dele ikke er ordentligt forbundet.

    Vi råder dig til at presse udlæggeren ind i krantårnet og krantårnet ind i bunden.

    Hvis problemet ikke løses med disse anbefalinger, så kontakt vores serviceafdeling gennem ‘Kontakt’ på startsiden på det danske PLAYMOBIL-site.

  • Min RC-bil bevæger sig baglæns i stedet for fremad og til venstre i stedet for til højre. Hvad kan være årsagen til dette?

    Måske er bakkontakten nr. 6 eller 7 ikke indstillet korrekt.

    Brug de to små kontakter oven på senderen til at justere RC-bilen.

    Du kan også se oplysninger om dette i samleanvisningen..

  • RC-modulet 4856 sidder ikke fast i min politibil 5528. Hvad kan jeg gøre?

    De gule stifter oven på motoren skal presses godt fast på bunden af chassiset.

    På den måde sikres motoren korrekt, og politibilen kan springe til livs.

  • Kan opbevaringsbatteriet til de ældre tog 4016, 4017, 4010, 4011 og 4085 stadig fås?

    Dette batteri og opladeren er ikke længere tilgængelige. De er blevet erstattet af batterikassen-7829.

    Denne batterikasse er en tom skal, der har form som et opbevaringsbatteri, hvor du skal indsætte 4 AA batterier 1,5 V (medfølger ikke).

    Du kan bestille batterikassen-7829 via vores serviceafdeling gennem ‘Kontakt’ på startsiden på det danske PLAYMOBIL-site.

  • Væggene i slottet 4866 virker som om de ikke passer, gør jeg noget galt?

    Normalt skyldes problemet en fejl under bygningen.

    Måske kan følgende oplysninger være nyttige:

    Det firkantede tårn har 2 gange tre huller langs hver side, der bruges til at forbinde væggene.

    Væggene skal klikkes ind i de 3 forreste huller til højre og til venstre for tårnet for at danne en solid vold.

    Hvis væggene klikkes i de bageste huller, vil væggene konstant springe åbne.

  • Hvorfor kører min infrarødt styrede bil i ryk?

    Disse IR-biler er ubemandede robotkøretøjer, der styres på afstand af indbyggerne i 'Future Planet'.

    Denne "rystende" kørsel er ikke et tegn på en fejl. Vores designafdeling har med vilje designet dem til at køre sådan.

    Denne adfærd understreger vores IR-bilers futuristiske karakter.

  • Overbelastningsbeskyttelse af styremekanismen i IR-biler 5151, 5153 og 5156

    For at forbedre køretøjets levetid har IR-bilen overbelastningsbeskyttelse. Dette er en indbygget mekanisme, der beskytter styringsmekanismen.

    Når overbelastningsbeskyttelsen er aktiveret, bevæger akslen sig løst frem og tilbage, og køretøjet kan ikke længere styres.

    For at løfte beskyttelsen skal du flytte forakslen, indtil den klikker.

  • Reaktorerne i min Turbojet 5150 er ikke længere i deres oprindelige position (vinkelret) og laver en raslende/knitrende lyd, når de flyttes. Er der gået noget i stykker?

    Der er en tandaksel i din Turbojet, som reaktorerne er forbundet på. Denne aksel gør det muligt for de 4 reaktorer at bevæge sig samtidigt og parallelt.

    Når du manuelt ændrer positionen af et par reaktorer, er de andre 2 ikke parallelle længere.

    Du kan uden problem dreje reaktorerne tilbage i deres startposition (vinkelret).

    Når du gør dette, hører du en raslende/knitrende lyd, det er dog på ingen måde et tegn på en fejl.

    Reaktorernes gear bevæger sig over tænderne på tandakslen, indtil de klikker tilbage i deres oprindelige position (vinkelret).

  • Jeg har et problem med min RC-undervandsmotor-5536, kun I hjælpe mig?

    Måske kan følgende oplysninger være nyttige:



    Når legen begynder:

    Monter batterikassen med batterierne under undervandsmotoren.

    Anbring fjernbetjeningen med dens indrykning 6 (se vejledningen) vinkelret på undervandsmotoren.

    Hold knap 2 nede indtil LED-lysene 3, 4 og 5 (se vejledningen) lyser. Det kan tage et par sekunder. LED 3 og 4 lyser grønt, LED 5 forbliver rød.

    Synkroniser fjernbetjeningen med undervandsmotoren ved at trykke på synkroniseringsknappen 7 (se vejledningen) i nogle få sekunder, indtil LED 5 lyser grøn konstant.

    Du kan nu montere motoren under skibet.



    Når legen slutter:

    Sluk for fjernbetjeningen og kobl batterikassen fra motoren for at afbryde strømforsyningen. Ved at gøre dette undgår du at aflade batterierne unødvendigt.



    Se vejledningen for yderligere anvisninger.

  • Garanti på PLAYMOBIL.

    PLAYMOBIL lægger stor vægt på designet, kvaliteten, sikkerheden og præsentationen af sine produkter. Denne stræben efter kvalitet og sikkerhed starter ved udformningen og udviklingen.
    Vores produkter overholder de europæiske og amerikanske sikkerhedsstandarder for legetøj og testes på alle stadier af produktionen af LGA's laboratorier.
    Der kan dog opstå tegn på slitage. Vi kan ikke garantere absolut holdbarhed, fordi eksterne faktorer (brug, opbevaring) påvirker holdbarheden. Alle produkter er dækket af en garantiperiode på 2 år fra købsdato eller levering. Garantien dækker gratis ombytning eller reparation. Se de fuldstændige oplysninger om garantipolitikken i vores generelle vilkår og betingelser.

  • Hvordan kan jeg få de dele der mangler til mit nye PLAYMOBIL-sæt?

    Vi undskylder først og fremmest for, at du har købt et ufuldstændigt sæt.

    For enden af hver pakkelinje vejes æskerne for at sikre, at æsker, der har den mindste vægtforskel i forhold til den normale vægt, sorteres fra.

    Men i det sjældne tilfælde, at der mangler en del, kan du kontakte vores serviceafdeling.

    Du kan sende dem din anmodning gennem ‘Kontakt’ på startsiden på det danske PLAYMOBIL-site.

    Din reklamation skal nå frem til os inden for 10 dage efter købet, og den skal ledsages af en tydelig skriftlig beskrivelse af reklamationen og en kopi af købsfakturaen/kvitteringen.

    Se de fuldstændige oplysninger om garantipolitikken i vores Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.

  • Hvordan kan jeg få udskiftet ødelagte eller defekte dele i mit nye PLAYMOBIL-sæt?

    Vi undskylder først og fremmest for, at du har købt et sæt med ødelagte eller defekte dele.

    Playmobil forsøger at sikre, at kun produkter af den bedste kvalitet når kunden.

    Men i det sjældne tilfælde at du har modtaget en ødelagt eller defekt del, kan du kontakte vores serviceafdeling.

    Du kan sende dem din anmodning gennem ‘Kontakt’ på startsiden på det danske PLAYMOBIL-site.

    Din reklamation skal ledsages af en tydelig skriftlig beskrivelse af reklamationen og en kopi af købsfakturaen/kvitteringen.

    Se de fuldstændige oplysninger om garantipolitikken i vores Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.

  • Jeg har mistet en del, kan jeg købe en ny?

    Med PLAYMOBIL online reservedelsservice kan du nemt bestille reservedele. Du skal blot vælge de nødvendige reservedele på produktsiden i PLAYMOBIL® onlinebutikken og lægge dem i din indkøbskurv. Eller du kan søge efter reservedele med vores reservedelsfinder ved hjælp af det 8-cifrede reservedelsnummer, som findes på samlevejledningen. PLAYMOBIL kan levere reservedele til sæt, der ikke er ældre end 4-5 år. Måske kan reservedele til ældre sæt stadig leveres. Det afhænger af lagerbestanden. Hvis du har brug for yderligere oplysninger om dette emne, så kontakt vores serviceafdeling gennem ‘Kontakt’ på startsiden.

  • Kan jeg lime dele der er gået i stykker sammen? Hvilken lim kan jeg bruge?

    Vores værktøj er designet i henhold til vores velkendte monteringskoncept.

    Playmobils legeværdi er i høj grad baseret på muligheden for at bygge og skille konstruktionerne ad.

    Af denne grund, og fordi børn kan komme til at røre ved limen, anbefaler vi ikke at lime vores legetøj.

    Af disse grunde kan vi heller ikke give dig råd om hvilken lim du skal bruge.

    Vidste du, at PLAYMOBIL giver en garanti på 2 år. I løbet af denne periode kan du bede om erstatningsdele gennem vores serviceafdeling (du skal medsende dit købsbevis).

    Du kan sende dem din anmodning gennem ‘Kontakt’ på startsiden på det danske PLAYMOBIL-site.

    Se de fuldstændige oplysninger om garantipolitikken i vores Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.

  • Min fjernbetjening reagerer ikke længere, hvad skal jeg gøre?

    Playmobil forsøger at sikre, at kun produkter af den bedste kvalitet når kunden.

    I det sjældne tilfælde at din fjernbetjening ikke længere reagerer, skal du kontrollere følgende:

    • Åbn batterikassen og tag batterierne ud. Kontrollér om metalkontakterne er rene. Hvis disse kontakter er dækket af støv, eller hvis de er matte, skal du rengøre dem med en tør klud eller sandpapir.
    • Kontrollér om batterierne i motoren og senderen er tilstrækkeligt opladede. Hvis de ikke er, skal du udskifte eller oplade dem, hvis batterierne er genopladelige. Sørg for korrekt polaritet (+/-), når du indsætter batterierne.
    • Vores RC-modulsæt er udstyret med et kvartsmodul. Dette modul definerer den frekvens, senderen og motoren er indstillet på. Vi har kvartsmoduler i forskellige farver, og hver farve matcher en frekvens. Sørg for at din motor og sender er udstyret med kvartsmoduler med samme farve (frekvens).
    • Kontrollér stikforbindelser og ledninger for at sikre, at alt er korrekt monteret.

    Hvis det ikke hjælper, så kontakt vores serviceafdeling gennem ‘Kontakt’ på startsiden på det danske PLAYMOBIL-site
    Se de fuldstændige oplysninger om garantipolitikken i vores Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.

  • Min infrarøde fjernbetjening reagerer ikke længere, hvad skal jeg gøre?

    Playmobil forsøger at sikre, at kun produkter af den bedste kvalitet når kunden.

    I det sjældne tilfælde at din infrarøde fjernbetjening ikke længere reagerer, skal du kontrollere følgende:

    • Åbn batterikassen og tag batterierne ud. Kontrollér om metalkontakterne er rene. Hvis disse kontakter er dækket af støv, eller hvis de er matte, skal du rengøre dem med en tør klud eller sandpapir.
    • ? Kontrollér om batterierne i motoren og senderen er tilstrækkeligt opladede. Hvis de ikke er, skal du udskifte eller oplade dem, hvis batterierne er genopladelige. Sørg for korrekt polaritet (+/-), når du indsætter batterierne.
    • Kontroller om motoren og senderen er synkroniseret.
    • Har du indsat strømforsyningen korrekt, inklusive batteripakken?
    • Efter 5 minutters inaktivitet går IR-bilen automatisk i standby-tilstand, og strømforsyningen stopper med at blinke. For at genstarte bilen skal du indsætte strømforsyningen med batteripakken igen.

    Hvis det ikke hjælper, så kontakt vores serviceafdeling gennem ‘Kontakt’ på startsiden på det danske PLAYMOBIL-site
    Se de fuldstændige oplysninger om garantipolitikken i vores Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.

  • Hjulene på min IR-styrede bil er blokerede, kan jeg frigøre dem?

    Hjulene på min IR-styrede bil er blokerede, kan jeg frigøre dem?

    Flyt forakslen indtil den klikker.

    På følgende microsite kan du finde teknisk information om Future Planet-køretøjer og fly. Det kan måske hjælpe dig:

    http://download.playmobil.com/FunAction/Microsites/Tech

  • Samleanvisninger

    Du kan finde en lang række samleanvisninger på vores websted under ”Samleanvisninger”.

    Men hvis du ikke kan finde den samleanvisning, du leder efter på vores websted, kan du bestille en papirversion. Vær opmærksom på, at vi kan levere samleanvisninger til sæt der er op til 4-5 år gamle.
    Kontakt vores serviceafdeling gennem ‘Kontakt’ på startsiden på det danske PLAYMOBIL-site

  • Min undervandsmotor kører baglæns i stedet for fremad, hvad gør jeg forkert?

    Batterierne er sandsynligvis indsat forkert.
    Sørg for korrekt polaritet (+/-), når du sætter batterierne i.

  • Hjulene på min bil gnider mod bilens chassis, hvad er der galt?

    Problemet kan skyldes dækkets montering på fælgen.
    Dækkene skal placeres helt på fælgene, så de to ydersider af fælgen er helt synlige. Se billedet for yderligere oplysninger.
    PDF

  • Hvor kan jeg finde priserne på reservedele?

    Under afsnittet "Find reservedele" finder du priserne på de mest populære reservedele. Du kan tilføje disse reservedele til din indkøbsvogn med det samme, hvis du vil.
    For at søge efter reservedele skal du bruge det 8-cifrede reservedelsnummer, som kan findes på samlevejledningen.
    Hvis du ikke har samlevejledningen ved hånden, hvor du kan finde reservedelsnummeret, kan du hente instruktionsfolderen til PLAYMOBIL®-produkter på det danske PLAYMOBIL® websted www.playmobil.com under afsnittet ”Samleanvisninger”.

Onlinebutik

  • Hvorfor er nogen referencer ikke pakket i de velkendte blå Playmobil-æsker?

    Som producent af mærkevarelegetøj lægger vi stor vægt på kvaliteten, sikkerheden, designet og præsentationen af vores produkter.

    Det er derfor vores førsteprioritet at tilbyde legetøj med høj legeværdi og et godt pris/kvalitetsforhold.

    Alle produkter markeret ”leveres i poser” er en del af Direct Service-sortimentet.

    Disse produkter er designet til at supplere eller udvide de større sæt såsom prinsesseslottet til en lav pris.

    Ved udarbejdelsen af dette produktsortiment tager vi hensyn til ønsker og krav fra vores beundrere over hele verden.

    For at kunne reagere hurtigt på disse behov og for at holde prisen lav, har vi valgt ikke at pakke Direct Service-sortimentet i den velkendte blå æske.

  • Kan jeg få min ordre leveret til en anden adresse.

    Det er muligt at få leveret din pakke til en anden adresse end faktureringsadressen.

    Udfyld venligst den valgte leveringsadresse i ”Trin 1 forsendelse” under bestilling.

    Hvis du vil have pakken sendt til din arbejdsplads, skal du huske at anføre virksomhedens navn.

    Husk at forsendelsesadressen skal være i samme land som faktureringsadressen.

  • Kan jeg tilføje noget til eller ændre ordren, jeg netop har afgivet?

    Så snart du bekræfter din online bestilling, overføres den til vores fragtsystem.

    Når ordren først er i vores forsendelsessystem, kan der ikke foretages ændringer.

    Derfor får du, før du bekræfter din ordre, en oversigt, så du kan se, hvad du har valgt at købe.

    Dette giver dig mulighed for at slette eller tilføje produkter.

  • Tilbyder Playmobil også ekspreslevering?

    Vi tilbyder standardforsendelse med UPS.

    Af logistiske grunde kan vi desværre ikke tilbyde ekspreslevering.

    Hvis du har brug for et Playmobil-produkt inden for meget kort tid, anbefaler vi, at du kontakter din lokale Playmobil-forhandler.

  • Kan I pakke min ordre ind som gave?

    Vi tilbyder desværre ikke en gaveindpakningsservice.

  • Betaling med kreditkort

    Under betaling vil du blive bedt om at udfylde dit navn, kreditkortnummer, udløbsdato samt den 3-cifrede sikkerhedskode (bag på kortet). Sørg for at du indtaster dit navn nøjagtigt som det er skrevet på kortet.

    Din betaling vil straks blive godkendt, så du med det samme ved, om betalingen er godkendt, og din ordre er blevet bekræftet.

    Vi bruger Atos Worldline e-betalingsløsning til sikker online betaling.

  • Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse Er min ordre gået igennem?

    Når din ordre er bekræftet, vil du modtage en ordrebekræftelsesmail.

    Hvis der er en tastefejl i din e-mailadresse, kan vi selvfølgelig ikke sende dig en besked. Derfor skal du altid dobbelttjekke dine personlige oplysninger, inden du sender dem.

    Kontroller altid junk mail-mappen i din postkasse, da vores bekræftelsesmail muligvis er blevet omdirigeret til denne mappe.

    Eller måske er der opstået en fejl under ordre- eller betalingsprocessen.

    For at sikre at din ordre blev registreret korrekt skal du kontakte vores serviceafdeling gennem ‘Kontakt’ på startsiden på det danske PLAYMOBIL-site.

  • Kan jeg afgive min ordre telefonisk.

    Selvfølgelig ønsker vi at give vores kunder det ønskede produkt uden problemer.

    Vi kan dog desværre ikke tage imod ordrer telefonisk.

    Bestilling gennem vores PLAYMOBIL onlinebutik er nemt og hurtigt.

  • Jeg ønsker at bestille store mængder PLAYMOBIL, er det muligt?

    Køb i vores onlinebutik er kun beregnet til personlig ikke-kommerciel brug.

    Hvis du ønsker at købe større mængder med henblik på gensalg, så kontakt vores serviceafdeling gennem ‘Kontakt’ på startsiden på det danske PLAYMOBIL-site.

    De vil med glæde sætte dig i kontakt med vores salgsafdeling.

  • Jeg har modtaget en faktura uden prisoplysninger, er det normalt?

    Hvis du vælger at få din pakke leveret til en anden adresse end faktureringsadressen, vil den blive ledsaget af en følgeseddel. Følgesedlen viser ikke nogen priser.

    Fakturaen med priser vil blive sendt efterfølgende til faktureringsadressen.

  • Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke er beskadiget ved modtagelsen?

    Vi gør alt for at forhindre forsendelsesskader. Men hvis din pakke ser beskadiget ud ved modtagelsen, skal du blot afvise forsendelsen.

    Hvis du lægger mærke til skaderne efter leveringen, så behold den originale forsendelseskarton.

    Du bedes venligst kontakte vores serviceafdeling via 'Kontakt' på webstedet inden for 24 timer efter modtagelsen af pakken, så vi kan indgive et erstatningskrav mod transportøren.

    Bemærk, at du også skal sende os fotos af den eller de beskadigede dele og kartonen, så vi kan hjælpe dig med at løse problemet omgående.

    Vores serviceafdeling vil informere dig om, hvilke skridt der skal tages.

  • Hvordan kan jeg bestille?

    For at kunne bestille, skal du først registrere dig. Klik på ”Registrer” på startsiden på det danske websted og udfyld alle nødvendige oplysninger.

    Vælg produktet du vil købe i vores onlinebutik og klik på ”Tilføj til indkøbsvogn” for at flytte denne vare til din indkøbsvogn.

    Klik på ”Vis indkøbsvogn” for at se de varer du har valgt. Hvis du vil fjerne en vare, skal du klikke på krydset.

    Når din ordre er gennemført, skal du klikke på ”Tjek ud” for at fortsætte med betalings- og forsendelsesbetingelser.

    Hvis du vælger at få din pakke leveret til en anden adresse end faktureringsadressen, skal du ændre dette i ”Forsendelse" (trin 1) under Tjek ud-Forsendelse.

  • Hvilken betalingsmetode kan jeg bruge, når jeg handler online?

    Playmobil accepterer betaling med følgende kreditkort: Visa, MasterCard.

    Vi bruger Atos Worldline til betaling med kreditkort for at sikre sikker online betaling.

  • Hvordan ved jeg, hvad mit barn virkelig ønsker sig?

    Når dit barn gennemser vores webshop og finder en vare, som han ønsker sig, kan han bare klikke på ”Tilføj til ønskeliste” for at sætte den på sin personlige liste.

    Du kan når som helst kontrollere denne liste, og til sidst flytte de produkter du vil købe over i din indkøbsvogn.

  • Modtager jeg oplysninger om min forsendelse?

    Hvis du har givet os din e-mailadresse, da du oprettede din konto, får du en bekræftelse via e-mail, når din pakke er klar til afsendelse. Denne bekræftelse indeholder et sporingsnummer.

    Du kan også se disse oplysninger i ”Ordrehistorik” under ”Min konto”. Klik på ”Vis UPS-leveringsoplysninger” for at se status for din forsendelse.

  • Kan jeg spore min forsendelse?

    Efter at have modtaget dit sporingsnummer via e-mail, kan du spore din forsendelse på UPS-webstedet: www.ups.com .

  • Det produkt jeg vil købe er i øjeblikket ikke tilgængeligt, hvad gør jeg så?

    Måske er produktet endnu ikke til salg, eller det er ved at blive produceret.

    Ønsker du at blive informeret om tilgængeligheden af dette produkt, så klik på ”Tilføj påmindelse”.

    Så snart denne vare kan bestilles, vil du modtage en e-mail, der informerer dig om dette.

    Du kan også finde disse oplysninger i ”Produktpåmindelse” under ”Min konto”.

  • Jeg ønsker at tilbagelevere en del af/hele mit køb, er det muligt?

    Såfremt du ønsker at returnere en del af eller hele købet, kan du gøre det inden for 7 hverdage efter levering, forudsat at varerne returneres til os i samme stand (inklusive den originale emballage) som de var i, da de blev solgt.

    Varerne skal ledsages af en kopi af fakturaen. Du behøver ikke give os nogen grund til at du annullerer din ordre.

    Refusioner indsættes på din bankkonto så hurtigt som muligt og under alle omstændigheder inden for 30 dage efter modtagelsen af varerne. Sørg for at du giver os dine bankkontooplysninger.

    Se de fuldstændige oplysninger om tilbageleveringspolitikken i vores Tilbageleveringer, refusioner og erstatninger.

    Alle varer skal leveres tilbage til den følgende adresse:
    Playmobil Northern Europe
    Customer Service Department
    Blarenberglaan 3a bus 5
    B- 2800 Mechelen

  • Under registreringen får jeg besked om, at mine oplysninger allerede findes, hvordan er det muligt?

    Dine oplysninger eller e-mailadresse er allerede blevet brugt til registrering på det norske PLAYMOBIL-websted.

    Du behøver ikke at registrere dig igen, du skal bare logge ind med det tidligere brugte login og adgangskoden.

    Hvis du ikke kan huske dine registreringsoplysninger, skal du klikke på ”Glemt adgangskode?”.

  • Jeg har problemer med at se webstedet eller afgive en ordre. Hvad gør jeg forkert?

    Hvis du er stødt på problemer under dit besøg på vores websted, kan følgende råd måske hjælpe dig.

    • For at udnytte vores onlinebutik bedst muligt skal du aktivere cookies i din browser.
      Vi kan desværre ikke give dig anvisninger om, hvordan du gør dette, da det varierer fra udbyder til udbyder. Tøv ikke med at kontakte din internetudbyder om denne sag.
    • Hvis du har problemer med at logge ind på vores webshop, kan det være nyttigt at slette alle cookies fra din browserhistorik.
      Vi kan desværre ikke give dig anvisninger om, hvordan du gør dette, da det varierer fra udbyder til udbyder. Tøv ikke med at kontakte din internetudbyder om denne sag.
    • Sørg for at du udfylder alle obligatoriske felter.
    • Måske er der i øjeblikket for mange brugere, der er aktive i vores onlinebutik.
      Der er ingen problemer med vores online bestillingssystem, så du skal blot være tålmodig.
      Det kan hjælpe, hvis du opdaterer browservinduet.
    • Playmobil anvender et af de mest pålidelige sikkerhedssystemer på internettet: SSL (Secure Socket Layers).
      Hvis du bruger en gammel browser, er det svært at oprette forbindelse til vores server.
    • Du skal opgradere din browser til den nyeste version.
    • Betaling skal ske inden for en bestemt periode efter bekræftelse af din ordre i vores Playmobil onlinebutik.
      Hvis du overskrider denne tidsperiode, annulleres din ordre automatisk.
    • Under betaling må du under ingen omstændigheder klikke på tilbage-knappen i din browser, fordi du i så fald forlader bestillingssystemet.
  • Kan jeg bestille via min smartphone eller tablet på jeres onlinebutik?

    Vores websteds format er ikke optimeret til brug med en smartphone eller tablet, men vi arbejder på det.

    Derfor råder vi dig til at bestille via en stationær eller en bærbar computer.

  • Hvad er den gennemsnitlige leveringstid?

    Ordrer fra den almindelige PLAYMOBIL onlinebutik sendes med UPS.
    Du kan få din pakke sendt til din hjemmeadresse eller en anden adresse.
    Hvis du ønsker at modtage pakken på en anden adresse end faktureringsadressen, skal du huske at angive det navn, der er skrevet på postkassen på denne adresse.
    UPS planlægger leveringsruten. Vi har derfor slet ingen indflydelse på tidspunktet for leveringen af din online ordre.
    Du kan kontrollere status for din forsendelse via den online Track&Trace-tjeneste fra UPS.
    Når din ordre afsendes, modtager du en e-mailbekræftelse fra UPS.
    Ordrer vil blive leveret mandag til fredag, undtagen helligdage.
    PLAYMOBIL gør alt for at levere din ordre fra den almindelige onlinebutik inden for ca. 6-8 hverdage.

    Levering af reservedelsordrer vil tage lidt længere tid og vil blive sendt af UPS eller post afhængigt af pakkens størrelse.

    Leveringstiden kan forlænges, hvis der er angivet forkerte adresseoplysninger.
    Derfor skal du altid kontrollere forsendelsesadressen nøje, inden du bekræfter ordren.

    Vær opmærksom på, at i forbindelse med helligdage og dårlige vejrforhold kan levering tage længere tid.

  • Hvad er forsendelses- og håndteringsomkostningerne, når jeg handler online?

    Alle ordrer op til 1000,00 DKK pålægges et forsendelses- og håndteringsgebyr på DKK 109,95. Ordrer på 1000,01 DKK og derover forsendes gratis.
    Forsendelses- og håndteringsomkostninger for reservedelsordrer afhænger af den samlede købspris. Yderligere oplysninger findes under overskriften ”Bestil reservedele”.

  • Jeg bor ikke i Danmark, kan jeg bestille hos jer?

    Du kan desværre kun bestille gennem den danske onlinebutik, hvis du bor i Danmark. Du skal vælge det land hvor du bor på startsiden af vores internationale websted www.playmobil.com for at bestille Playmobil.

  • Vil I orientere mig om forsendelsen af min ordre?

    Hvis du har angivet en e-mailadresse, da du oprettede din konto, modtager du en e-mail der bekræfter forsendelsen fra vores transportør UPS, så snart din pakke er klar til forsendelse.
    Denne e-mail indeholder oplysninger om din forsendelse, inklusive dit sporingsnummer
    Du finder også alle oplysninger om din ordre gennem vores onlinebutik på din konto under kategorien ”Ordrehistorik”.
    Klik på ”Ordreoplysninger” og ”Vis leveringssporingsoplysninger fra UPS” for at få vist status for din forsendelse.

  • Kan jeg kombinere et køb af reservedele med et køb fra de andre områder?

    Alle produkter som tilbydes i vores onlinebutik (almindeligt sortiment, Direct Service, PLAYMOBIL-merchandise, pakketilbud, reservedele) kan kombineres i en ordre i din indkøbsvogn.
    Systemet vil automatisk kombinere disse produkter til et køb for dig.
    Bemærk, at leveringstiden for reservedele i dette tilfælde opretholdes.

Teknisk support til webstedet

  • Hvorfor skal jeg oprette en brugerprofil?

    Før du kan bestille, skal du oprette en brugerprofil.

    Når du logger ind på din brugerprofil, hentes alle dine personlige oplysninger (navn, adresse, e-mailadresse) automatisk. Du skal ikke længere udfylde disse personoplysninger, når du bestiller.

    Når du er logget ind, har du også adgang til ”Min konto”, hvor du kan se din komplette profil, status over åbne ordrer, din ordrehistorik og forsendelsesoplysninger.

  • Sådan registrerer du dig

    På startsiden til det danske websted skal du klikke på ”Registrer” og udfylde alle de nødvendige oplysninger.

    Du kan nu bestille.

  • Jeg har glemt min adgangskode, hvordan kommer jeg videre?

    Hvis du ikke kan huske din adgangskode, skal du klikke på ”Glemt adgangskode?”, så vil du blive omdirigeret til adgangskodeguiden.

    Indtast din e-mail/login-oplysninger her, så modtager du en e-mail for at nulstille din adgangskode.

    Hvis du ikke kan huske din e-mail/login, skal du kontakte vores webmaster via ‘Kontakt’ på det danske website.

  • Kan jeg ændre navn/adresse under min konto?

    Du kan selv ændre dette under din konto.

    Du skal først registrere dig og klikke på ”Min konto”. Du kan ændre dit navn og din adresse i "Adresselisten".

  • Kan jeg ændre min adgangskode?

    Hvis du af en eller anden grund ønsker at ændre din adgangskode, er det muligt. Log ind og klik på ”Min konto”. Under ”Kontooplysninger” kan du indtaste en ny adgangskode.

    Vi sender dig en e-mail med bekræftelse af din opdatering.

  • Jeg har glemt min adgangskode/mit login, hvordan kommer jeg videre?

    Hvis du har glemt dit login, skal du kontakte vores webmaster via ‘Kontakt’ på det danske website.

  • Hvordan kan jeg slette min konto?

    For at slette din konto skal du først logge ind på vores websted.
    Klik på dit navn (øverst til højre) for at få adgang til dine kundekontooplysninger.
    Under afsnittet ‘Slet konto’ kan du deaktivere din kundekonto.